loader image

Cat Joy Магазин товарів для домашніх тварин | зоомагазин у Києві

Дзвінки приймаємо:
Пн-Пт:  10:00 -18:00
Сб.:  10:00 – 13:00
Вс.: вихідний

САМОВИВІЗ лише за попередньою домовленістю. 

Повернення та обмін товару

ПОВЕРНЕННЯ та ОБМІН ТОВАРУ. УМОВИ

1.1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі, якщо більш тривалий термін не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару з урахуванням положень законодавства про підстави та перелік Товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

1.1.1. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належить обміну або поверненню коштів, у разі відсутності видимих ​​ознак його носіння, у фірмовому пакуванні та лише за наявності на ньому всіх цінників та інших ярликів у невикористаному вигляді. Не допускається нанесення на пакування написів, адрес та іншого. Товари обмотані клейкою стрічкою без додаткового пакування назад не приймаються! У разі повернення товару, що пропонується у складі комплекту, необхідно повернути всі складові комплекту.

1.1.2. У разі обміну або повернення, Покупець оплачує доставку товарів до офісу чи складу магазину. Якщо Покупець прийняв рішення повернути товар та забрати гроші, йому повертають вартість товару за вирахуванням транспортних витрат. Якщо Покупець не повідомив Продавця про повернення товару, та не сплатив його доставку до Продавця, суму витрат буде відраховано від вартості замовленого товару. 

1.2. Якщо Покупець має намір повернути Товар, таке повернення здійснюється відповідно до розділу Сайту про повернення товару.  «Оферта» з урахуванням правил та умов перевізника чи кур'єра, що діють на території України або на території іншої країни відповідно до місця здійснення отримання Товару.

1.3. У разі наявності хоча б одного з перерахованих недоліків, Покупець зобов'язаний зафіксувати його у складеному акті довільної форми. Акт має бути підписаний Покупцем та особою, яка здійснила доставку Товару або Продавцем. За можливості недоліки мають бути зафіксовані засобами фото- або відеофільмування. Протягом 1 (одного) дня Покупець зобов'язаний повідомити менеджера (представника Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар) про виявлені недоліки та домовитись про заміну Товару.

1.4. У разі повернення доставка товару від Покупця до Продавця не входить до обов'язків Продавця.

1.5. Сторони погодили, що у разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, визнається отримання Покупцем Товару у належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень та у повній комплектності.

Повернення товару проводиться за адресою відправника, зазначеною у товарно-транспортній накладній, за якою Покупець отримав посилку. А саме:

с. Святопетрівське, Києво-Святошинський р-н, ЖК "Петровський Квартал", вул. Богдана Хмельницького 1

При оформленні посилки у відділенні служби доставки Покупцю слід врахувати що:

  • Повернення грошей, або обмін на іншу товарну позицію провадиться лише після того, як посилка повернута до магазину та оглянута його працівниками;
  • Повернення товарів здійснюється звичайною посилкою, а не післяплатою. Посилки, які Покупці надсилають післяплатою, з пошти забиратися не будуть, оскільки оплата поверненого товару провадиться лише після перегляду посилки;
  • При заповненні бланка на відправку посилки, обов'язково потрібно вказувати повну вартість товару у графі «Оголошена вартість посилки» оскільки у разі втрати вантажу саме цю суму компенсує перевізник.

Що потрібно зробити Покупцеві, щоб обміняти товар:

  • Протягом 14 днів від дати отримання посилки, відправте товар, який не підійшов, на вказану вище адресу.
  • Виберіть у каталозі товари, які слід надіслати на заміну, і оформіть нове замовлення. У коментарях до замовлення обов’язково вказуйте причину обміну. Також просимо вкласти в коробку з поверненням записку, що містить інформацію про Вас (E-mail, ПІБ, телефон, адреса), а також на яку модель слід зробити обмін.
    Як тільки повернення буде отримано, Вам зателефонує співробітник компанії для узгодження деталей обміну.

Нагадуємо, що повертається лише вартість товару. Вартість пересилання повернення оплачує клієнт. Із суми повернення установа, яка здійснює грошові перекази (банк) віднімає комісію за переказ коштів. Винятком є ​​випадки, коли причиною повернення стала помилка працівників магазину. У цьому випадку компанія компенсує вартість пересилання повернення та оплачує банківські послуги з переказу коштів.

Продавець має право відмовити Покупцю у виконанні замовлення в повному обсязі або частково, якщо товару немає в наявності або з інших причин, які унеможливлюють його доставку.